sobota, 5 listopada 2016

Dąbrówka z domu Dębowiaczek ;D

Tak jakoś się złożyło:)
Dąbrówka miała być już wcześniej, a "nazwisko" nadała jej Danusia (klik) w listopadowym zadaniu
Korpus  zrobiłam jeszcze w wakacje, tylko nie miałam weny żeby ją skończyć, dopiero potrzeba do sesji zdjęciowej zdecydowała o ukończeniu i  ubiorze.
Coś mnie jednak tknęło, albo lenistwo wzięło górę, że nie zrobiłam zdjęć i ku mojemu zdziwieniu
1 listopada dwa wyzwania dopasowały sie do mojej pracy.
Wróć, moja praca dopasowała się do dwóch wyzwań.
Pierwsze jednak było wyzwanie  na blogu "DIY- zrób to sam"

http://diytozts.blogspot.com/2016/11/13-wyzwanie-urodzinowe-bingo.htmlhttp://danutka38.blogspot.com/2016/11/cykliczne-kolorki-listopad-2016.html


wybrałam opcje
Materiał- prezent- sznurek


Cóż, lala będzie ofiarowana, czyli będzie prezentem, bo jak wiadomo nie mogę zarabiać na swoich pracach, materiał jest i sznurek też:)
Chyba spełnia wszystkie wymogi
Danusia natomiast zarządziła, żeby była w brązach, beżach i w ten deseń, ale to coś złotego mnie zagięło, mam nadzieję ze kokardka wystarczy:)

Moja Dąbrówka - czyli Tilda Anioł pod dąbkiem samosiejką





 sznurek i kokardka :)
i żeby nie było zapakowana w pudełko- miało być drewniane z decoupage, ale............

Mam nadzieję, ze moja interpretacja prezentu bedze do zaakceptowania:)

Dziękuję Wam za komentarze i miłego weekendu życzę:)

46 komentarzy:

  1. Pięknie się wpasowałas z pracą. Tilda urocza jest i basta. Nie mam pojęcia jak Wy to wszystko szyjecie. Prezent zapewne bardzo się spodoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lala w pięknych naturalnych kolorach:) Prezent na pewno się spodoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I super! Piękna praca!
    Uwielbiam Tildy, a Twoja Dabrówka jest cudna i na pewno jest doskonałym prezentem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, Dąbrówka Dębowiaczek jest prześliczna i myślę, że to taki leśny aniołek, który opiekuje się młodymi dąbkami.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woww!!!Jaka ta Dąbrówka to Dama!! Fantastyczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Renatko, przecudna Dąbrówka! Jaką ma piękną sukienkę! Pasuje jej towarzystwo dębu samosiejki, acz pochodzi z rodziny Dębowiaków:) Cudności panienka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu świetna praca, Laleczka jest śliczna i na pewno będzie super prezentem . Podziwiam wszystkich co szyja te laleczki. Ubranka dla nich to małe dzieła sztuki.
    Super że masz już pracę z głowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I pytam się czemu ja nie umiem szyć ?
    Reniu cudna Dąbrówka,będzie wspaniałym prezentem i jak widzę ze złotkiem też sobie sprytnie poradziłaś .W ten sposób wszystkie wytyczne spełnione,czyli wilk syty a owca cała,prawda?
    Kochana pozdrawiam Cię serdecznie ,dziękując jak zawsze za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna Reniu, taka delikatna i subtelna. A ten materiał z którego ma sukieneczkę w połączeniu z koronką i sznurkowym paskiem daje piękny efekt. No sama bym nie pogardziła takim zestawieniem w jakiejś tunice (bo sukienek nie noszę;-)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jak ja Ci zazdroszczę zaliczonego zadania, w sumie Danusia Cię zmobilizowała i dobrze.
    Pozdrawiam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała! Dla mnie to taki dębowy duszek/elfik;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna lala! A jak sobie ladnie spi w pudeleczku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna! Tildy od dawna bardzo mi się podobają, ale do szycia mam dwie lewe ręce, więc pozostaje mi podziwiać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lala jak ta lala ;) Bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O przepiękna lala, cudowna w każdym calu i przepięknie się prezentuje pod dębem samosiejką. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dąbrówka niezwykle urodziwa, niezwykłe imię nosi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Tilda. W tych brązach wygląda bazrdzo eterycznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu bardzo ładna laleczka -aniołek. I do wyzwania pasuje idealnie. Bardzo delikatna kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ktoś piękny prezent dostanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna Tilda :) Chyba nie ma tak "naturalnych" lalek jak Tildy. A jeszcze w tych kolorach ? Rewelacja. Gratulacje dla obdarowanej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna Tilda - dziękuję za udział i super interpretacje tematu bloga D.I.Y. czyli zrób to sam - DT Koraliki Beaty

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna panienka, ja tak nie potrafię, to tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta lala. Dziękujemy za udział w wyzwaniu D.I.Y czyli zrób to sam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna:)))na pewno będzie zaakceptowana:))))idealnie się wpasowała :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawdziwa gwiazda tej zabawy .Cudowna jest ta lala

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna ta lalka,taka delikatna i ta sukienka,to prawdziwe cudo

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jest ta Dąbrówka Reniu! Podziwiam Twoje umiejętności bo ja do szycia kompletnie serca nie mam. Wspaniale zaliczyłaś zadanie. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  28. Renatko, Tildy kocham, Twoja jest piękna, jesteś wszechstronnie uzdolniona. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna ta Twoja Tilda i jeszcze pozująca w naturalnym środowisku. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również się przyłączam do podziwiania i podziękowania za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna laleczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. Zrób to Sam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna praca, moje dziecko jak zobaczyło, to zakrzyknęło: "Też taką lalę chcę".

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna lala! Z zachwytem na nią patrzę! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. Zrób to Sam
    Pozdrawiam: Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooooochhh !!! Jak ja uwielbiam Tildy !!!!!
    Zwłaszcza przepięknie uszyte :)
    Mam dwie osoby w świecie blogowym,które wg mnie szyją najlepiej ( oczywiście wg mnie ) Aaa to długa droga,bo jakoś nie lubiłam tych lal itp....dużo czasu mi zajęło,by to pojąć ( dziwne,bo moja mama jest krawcem z zawodu )Ale mam już faworytki i Ty Moja Droga jesteś następną :)
    Brawooo !!!
    Pozdrowionka miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna anielica. Odbiorca prezentu na pewno bardzo się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocza tildowa lala! Pięknie się wkomponowała w wyzwania. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, jaka cudowna. Ale ktoś dostanie nie lata piękny prezencik :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dąbrówka jak się patrzy, pięknie uporałaś się z wyzwaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Reniu, piękna Dąbrówka i ze złotą kokardką bardzo jej do twarzy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoja Tilda jest cudowna, w moich ulubionych kolorach i z tym złotym problemem świetnie sobie poradziłaś Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajniutka! A kokarda fajnie jej pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna ta twoja Tildy :) Uściski :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)