niedziela, 1 stycznia 2017

Postanowienia noworoczne

Macie??
ja po raz pierwszy od bardzo dawna postanowiłam, że............
ale o tym później ;D

Teraz życzę  wszystkim zaglądającym wszystkiego dobrego w Nowym Roku
i oby nie był gorszy, a wręcz lepszy od tego który minął.


tak najłatwiej ;)

Trochę mnie nie było i mam kilka zaległych tematów i postów i może być tak że będziecie mnie mieć dość,
Teraz jednak chciałabym żebyście sie przyłączyły do nowej zabawy.



Zabawy bez regulaminu  ( nieco jaśniej tutaj) i właściwie bez ograniczeń jeżeli chodzi o techniki i o materiały, jedynym wyjątkiem są kartki- te mają we władaniu Ania i Ula i chyba jeszcze kilka innych blogów.
A chodzi o ozdoby świąteczne.
Już widzę miny niektórych, ale
nie piszę o jakie święta chodzi, mamy przecież Dzień Babci i Dziadka, Walentynki, Dzień Matki, Wielkanoc, Komunie, urodziny i imieniny i oczywiście Boże Narodzenie- dużo tego i jak przyjdzie co do czego to albo robimy na ostatnią chwilę, tak że nam bokami wychodzą, albo nie zdążamy przygotować
tego co miałyśmy w planach- tak było u mnie przez ostatnie dwa lata i teraz mówię basta, muszę przygotowywać je przez cały rok.
Pomysł nie jest mój, bo podebrany od Ani Iwańskiej.
Też nie wszyscy widzieli sens robienia kartek przez cały rok, a potem byłyśmy zadowolone, prawda?

Ja na pewno skupię sie na frywolitce, która od czasu ukończenia naszej szkółki zwyczajnie leży i kwiczy
Ale tak jest chyba nie tylko u mnie, Dziewczyny biorące udział w nauce u Anetki też odłożyły czółenka i igły, bo jakoś nie widać i nie słychać nic nowego, a szkoda,, bo tak szybko zapomnicie tego co sie nauczyłyście;)
 Ale nie będzie to  tylko frywolitka, bo mam w planach jeszcze COŚ co za mną chodzi od pewnego czasu, a do tej pory nie spróbowałam i niestety nie nadaje sie do wspólnej nauki, nad czym boleję.

No to co??
bierzemy  druty, szydełko, igły, czółenka i wszystko to dzięki czemu
szyjemy, supłamy, malujemy,tkamy, dziergamy, zwijamy?
Nie ważne czy to będą farby,  włóczki, kordonki, papier,szkło czy koraliki
ważne żebyśmy sie dobrze bawiły.

Prace możecie dodawać do innych wyzwań, tylko o ile ozdoby nie będą jednoznacznie wskazywać o jakie święto chodzi to zwyczajnie napiszcie w tytule:)

Chętne osoby pobierają banerek i na tym koniec- możecie przyłączyć się w każdej chwili, tak samo zrezygnować, ale wśród osób które wezmą udział prze 5 kolejnych miesięcy wyłonię jedną osobę do której trafi zestaw moich sweterkowych bombek i dodatkowo będzie niespodzianka, którą przygotuję w ciągu każdego półrocza, a może będą to dwie osoby? zobaczymy.

Losowanie będzie pod koniec  czerwca i listopada, tak żeby bombeczki trafiły przed świętami
Linki do postów wrzucacie żabie, a jeżeli znajdą się chętne osoby nie mające bloga to piszecie na
reanja1@gmail.com w załączniku zdjęcia .
W treści napiszcie kilka zdań o sobie i regułkę- zgadzam się na opublikowanie moich zdjęć, z podpisem .
Takie prace też chętnie pokażę u siebie

Ciekawa jestem, czy znajdą się chętni ;D



48 komentarzy:

  1. Przez ostatnie lata nic nie postanawiam ... bo ja swoje , a życie swoje ma postanowienia :(((
    Szczęśliwego Nowego Roku i bardzo twórczego :) A z takimi planami to na pewno !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli można dołączyć w każdej chwili to się piszę:))bo dwie zabawy mam już pewne,więc nie wiem czy zawsze dam radę:))ale okazjonalnie czemu nie:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku. Wiedziałam, że "coś" wymyślisz, a pomysł świetny i ja się oczywiście przyłączam. Już mam nawet pomysł, więc cóż, z nowym rokiem do roboty, dobrze że tej najprzyjemniejszej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku, Reniu!
    Ja nie robię żadnych postanowień noworocznych, bo nigdy nie udaje mi się ich dotrzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku , dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej rodzinki. Oby wszystkie Twoje plany i marzenia się spełniły.
    Banerek porywam i wieszam u siebie , w końcu wiecznie cos robię na różne okazje :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa niezobowiązująca inicjatywa :)
    Niech się spełnia wszystkie życzenia. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj naj.
    Postanowień nigdy nie robiłam
    Hmmm i chyba raczej nie będę,
    A banerek zabieram jak lapka dopadnę - jak to Ania powiedziała, zawsze coś się robi więc sie dopasuje:). Telefon pisze jak chce wrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj "kłeszczyna"mam
      tu chodzi o ozdoby tak - tak zrozumiałam z posta ? czy o rzeczy zrobione jako prezent bo to wstawiają dziewczyny??

      Usuń
    2. Anitko ozdoby świąteczne i prezenty też ;) wszystko co ze świętowaniem
      się kojarzy ;)

      Usuń
  8. Reniu, wszystkiego najlepszego w nowym roku.
    Prawdę mówiąc, kiedy w grudniu robiłam frywolitkowe (a jednak!) ozdoby, to właśnie pomyślałam, że gdybym zaczęła wcześniej to miałabym ich więcej :-).
    Zatem nowa zabawa bardzo mi pasuje, bo tak czy siak coś zawsze muszę zrobić :-)
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrego i pięknego roku! Od czasu do czasu chętnie się przyłączę do zabawy :)
    Na banerku jakiś chochlik zjadł "u" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje serdecznie za wszystkie życzenia :)
      co do chochlika to raczej okulista sie kłania, przyglądałam się banerowi długo, bardzo długo i nie zauważyłam ;)

      Usuń
  10. Reniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dla całej rodzinki.
    Jak mam czas to ciągle coś robię już myślę, że jestem uzależniona od robótek.
    Chętnie się zapisuję. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w nowym roku, oby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni i aby spełniły Ci się wszystkie Twoje plany i marzenia nawet, te o których jeszcze nie myślisz. Też mam plany na ten rok mam nadzieję, że podołam. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł z tą zabawą! Może w końcu po kilku latach spełni się moje marzenie o choince ozdobionej w 100% Hand Made :) W tym roku znów nie zdążyłam..
    Porywam więc banerek i życzę spełnienia marzeń w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu coś tam przez cały rok się robi,więc kto wie.
    Też porywam banerek i zobaczymy jak wyjdzie .
    A przy okazji życzę Szczęśliwego Nowego Roku dla całej twojej rodzinki ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, banerek zamieszczę na blogu i postaram się zrobić coś :)
    Szczęśliwego nowego roku, spełnienia marzeń i weny do tworzenia pięknych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Samych pięknych dni w Nowym Roku, dużo zdrówka i ciągłej pasji tworzenia!
    Banerek zabieram i mam nadzieję, że uda mi się czasami wpasować w zabawę z moimi tworkami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysł z ozdobami świątecznymi przez cały rok ciekawy,będę spoglądać,banerek na wszelki wypadek zabieram,zobaczymy co z tego wyniknie :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę :)Renatko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Na wszelki wypadek biorę banerek. Coś niecos robię, więc może mi się uda. To fajny pomysł, bo rzeczywiście wszystko zostawia się na ostatnia chwilę, ja tak mam stale:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że coś tam żabka na pewno ode mnie dostanie:)) Dobrze, że zabawa niezobowiązująca, to będzie bez napinki:)) Szczęścia w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Bardzo ciekawy pomysł na zabawę, a przede wszystkim praktyczny. Będę pamiętać w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego na Nowy Rok!!!

    A pomysł mnie zaciekawił i to bardzo!!! Oj, coś czuję, że będzie zabawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wpadłam przed chwilą Bożenka mnie zachęciła swoim wpisem to i ja się zapiszę :)
    zostaje na dłużej czemu nie ciągle robię prezenty to i pochwalę się którymś z nic przy okazji:)wspaniały pomysł twórczego roku i zapraszam do mnie w skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie obiecuję kochana tym razem niczego, ale banerek porywam. Będę się starała coś dorzucić do tej długiej zapewne listy piękności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm, chyba moje postanowienie wstrzeliło się w Twoje:-D
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna zabawa może się dołączę jak znajdę czas:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Reniu, powodzenia z postanowieniem noworocznym oraz wszystkiego najlepszego w 2017r . dla Ciebie i Twojej Rodziny:) Przyłączę się do zabawy, choć pewnie będę monotematyczna, bo u mnie będą tylko śnieżynki frywolitkowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Oby spełniły się Twoje marzenia:)
    Ponieważ ciągle coś dłubię, więc banerek zabieram do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. O! Kochana! obok takiej zabawy trudno jest przejść obojętnie, piszę się wiec bez mrugnięcia okiem i porywam banerek :) serdeczności na kolejny rok, życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy blog! Obserwuję... :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam ciepło i do siebie zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu super pomysł, oczywiście że w to wchodzę ( w miarę możliwości).
    Serdeczne pozdrowienia Noworoczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna akcja - może się na nią skuszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Banerek wisi, już chciałam post zamieścić ale ... no właśnie, czy ja dobrze zrozumiałam?
    Piszesz Reniu ozdoby świąteczne a mnie ciągle ,,gwiżdże w głowie,, prezenty, prezenty, prezenty z okazji takiego czy innego święta :)
    No dobra, będzie post z prezentem a jeżeli źle zrozumiałam to wyprostuj moje myślenie.
    I jeszcze pytanie - jeden prezent/ozdoba w miesiącu czy można, jeżeli trafi się okazja nakarmić żabkę jeszcze raz (czasami w miesiącu zrobię 2-3 prace a czasami 0).
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Poprzedni komentarz nieaktualny!
    Reniu, już wiem ... trafiłam tam gdzie trzeba i przeczytałam co i jak.
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniu,wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)Z przyjemnościa dołączam się do zabawy :)Ciągle u mnie coś powstaje hand made ;)Banerek wisi ;)Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego Reniu na cały nowy rok!
    Niech będzie...szczęśliwy! :)))

    CZy ja dobrze rozumiem, to nowe wyzwanie?
    Czy to ma być "cokolwiek" w temacie Świątecznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dokładnie tak:)
      Ozdoby świąteczne lub cos co przygotowujemy na prezenty:)

      Usuń
  35. Dołączyłam się z moim mediowym pudełeczkiem wszak ono było na urodziny dla Małgosi zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O rety, zapisałam się i będę się starała brać udział w wyzwaniu. Idea mi się podoba.
    Najczęściej haftuję i filcuję, ale czasami też drutuję i szydełkuję. W planach poznanie frywolitki i może czegoś jeszcze.
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Renatko,bardzo fajny pomysł,może i ja spróbuje się bawić z Wami,jeśli mogę jeszcze dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko oczywiście że możesz i będzie mi bardzo miło:)

      Usuń
  38. Dawno się nie bawiłam więc z chęcią podejmę wyzwanie:) I przez przypadek robię teraz coś co znakomicie będzie pasować do tematu. Tak więc luty będzie zaliczony:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dołączę i ja, tym bardziej, że ostatnio mam fazę tworzenia "na prezent".

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj Reniu stworzyłam dwa upominki i nie wiem jak nakarmić Twoją żabę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz za bardzo nie pomogę bo mnie nie ma ale co miesiąc jest publikowany post Hand Made Świętuje i tam wrzucamy posty zagladne po powrocie ;)

      Usuń
    2. Teraz za bardzo nie pomogę bo mnie nie ma ale co miesiąc jest publikowany post Hand Made Świętuje i tam wrzucamy posty zagladne po powrocie ;)

      Usuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)