piątek, 5 stycznia 2018

Hand Made Świetuje z Małą Mi

Musiałam coś zmienić bo lubię zmiany i nic na to nie poradzę- dlatego też jest tyle technik w których próbuję swoich sił,
W tym tygodniu jednak to już chyba nijak się ma do moich postanowień, bo zamiast coś tworzyć to ja piszę post za postem, jak nie tu to na drugim blogu- przesadziłam z tym wszystkim czy nie?
czas pokaże i pewnie trochę zweryfikuje w ciągu roku
Jak już wspomniałam będzie wspólna zabawa HMŚ   i Mała Mi- lubię tą zołzę i niektórzy twierdzą że to cała ja;D


o co chodzi z Mi znajdziecie tutaj(klik)
a teraz podsumowanie poprzedniego półrocza

                                 Sierpień             Wrzesień          Październik           Listopad         Grudzień

Teresa
+
+
+
+
+
Biebrzańska kraina + + +



Marille + +





Agnieszka
+
+
+
+
+
Danka M + +



+
Małgorzata B + + + + +
Maryla + + + + +
Pawanna + + +

+
Carpediem 30 + ++ + + +
Renia + + + +
+
Klimju +







Kazia + + + + +
Tina + + +



Violka + ++ +++ +
++
Ania Iwańska + + + + +
Ula K + + + + +
Monia Fioletowa +







bożenas + + + +
+
Iwona + +





Efkaraj +

+

+
Hania P + + + + +
Anita T

+





Gosia + +
Błękitny zamek

+ +



Beva



+ ++




wzięło udział 25 osób  ale we wszystkich miesiącach pamiętało o zabawie 12 są i takie które przygotowały więcej niż 1 pracę- DZIĘKUJE WAM WSZYSTKIM :)
Tak jak obiecałam dla jednej z Was mam niespodziankę, choć chciałabym obdarować wszystkie.
W drodze losowania "padło" na Małgosię B gratuluję i czekam na adres:)

Zazwyczaj pokazywałam co ja ostatnio zrobiłam i to jest właściwie również i zaległa praca bo ich na blogu nie pokazywałam.
Przygotowałam bombki w nowych sweterkach a właściwie w nowych wzorach



kolejną a raczej podobną do nie juz pokazywałam tutaj (klik) 
ale jest z małymi poprawkami


I znowu tasiemiec mi wyszedł:D

 ale juz tylko żabka



Pozdrawiam serdecznie  i dziękuję za kolejny wspólny rok w naszej blogowej rodzinie

26 komentarzy:

  1. Bombeczki są prześliczne! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki cudne, podziwiam je u Ciebie od dawna. Gratuluję świetnej zabawy i postanowień, niech się dotrzymują. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki są cudne, a w naturze jeszcze piękniejsze i wiem co mówię bo 4 dumnie wiszą u mnie.
    Jestem oczywiście w zabawie nadal, ale chyba jednak pozostanę przy starej wersji. Po pierwsze nigdy nie robiłam postanowień , a nawet gdybym je zrobiła to raczej byłaby ściema bo jestem z natury niekonsekwentna, nie mam z grosz silnej woli więc byłaby klapa na całej linii. Poza tym szczerze powiem , że nie bardzo rozumiem istotę Małej Mi. Bo np, będe miała w postanowieniach, że nie kupię ani jednego wykrojnika więcej i w styczniu np dotrzymam postanowienia to sobie doliczam 1 pkt , ale np w lutym klapa , bo kupię kolejny to co pkt nie ma a co np w marcu , to było roczne postanowienie , to mam pkt dodatkowy czy nie ??
    No nic poobserwuję innych a potem pomyślę.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu poprawiłam w zakładce -zajrzyj proszę, a jak co to pisz;)

      Usuń
  4. Reniu bombeczki są cudne, masz głowę pełną pomysłów:)
    Widzisz jak pomału wypełniasz swoje postanowienia,zanim się obejrzysz wszystkie zaległości nadrobisz,a my będziemy podziwiać kolejne cacuszka zrobione przez Ciebie.
    Ciesze się, że zabawa dalej trwa u Ciebie.
    Widzę, że szczęście się do mnie uśmiechnęło:),trzy razy sprawdzałam czy to ja tam zostałam wylosowana:D,dziękuję :):*
    Zostawiam ciepłe myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podobały mi się Twoje bombeczki, mają prawdziwy świąteczny nastrój.
    Posumowanie pokazuje, że taka zabawa jest nam potrzebna:) Motywuje do działania! Przynajmniej mnie:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa z Wami była:)może uda mi się w tym roku błysnąć ale nie jestem pewna:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. super zabawa :)
    i do roboty dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombeczki i na choince na pewno prezentują się cudnie (a wiem co mówię, bo w końcu mam dwie od Ciebie, które dumnie sobie wiszą) :)
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje sweterkowe bombki są rewelacyjne i jeszcze raz bardzo dziękuję za prezent :)
    Podobnie jak Ania Iwańska jestem szczęściarą, u której takie bombki wiszą :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bombki:) Ja już swoją choinkę rozebrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki są ślicznie i ciepło ubrane. Patrzą na zimę tego roku to trochę im gorąco :))) Reniu co do zabawy to na pewno postaram się coś zrobić w starej formie zabawy. Z tą Mi coś nie zakumałam. Ale w wolniejszej chwili poczytam jeszcze. Serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu piękne bombki. Ja się bawię ale bez postanowień hehe mam nadzieję że tak też można? Chyba że coś mi wpadnie do głowy to zmienię i postanowienia też się pojawią:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombki w sweterkach są cudne, a co do postanowień noworocznych to się zastanowię, bo uwielbiam tą wredną kruszynkę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, przede wszystkim dziękuję Ci za odwiedziny u mnie;) Bombeczki zrobiłaś cudowne! Jak będę miała więcej wolnego czasu, to być może pobawię się u Ciebie;) Co prawda zawsze kojarzysz mi się ze smakowitym ,,jadłem";;);) Pozdrawiam Cię Reniu gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne bombeczki. Koncowka roku, była zbyt wyczerpująca, a juz teraz widzę, że cały rok taki bedzie. Cos zapewne wrzucę do żabolka, ale w tym starym systemie 😃(ciężko z postanowieniami😂)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za świetne prowadzenie zabawy HMŚ, a Małgosi gratuluję :)
    Kochana, bombeczki zrobiłaś prześliczne. Cieplutkie, sweterkowe w sam raz na zimowe drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Małgosi.
    Bombeczki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombeczki ślicznie otulone.Do zabawy prezentowej się zapisuję, ale z małą Mi już nie dam rady, dopadł mnie niedoczas.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniuoczywiście bawi3 sie dalej, jednak jeszcze pomyśl3 nad wersją zabawy. Poczytam na spokojnie. Bombeczki sa rewelacyjne. Wiem to z autopsji. Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bombeczki śliczne ... dla mnie ich zrobienie to czarna magia :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bombeczki na zywo jeszcze piękniejsze, wiszą u nas dumnie na choince :) jeszxze raz dziekuje Reniu !

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu śliczne bombeczki,mam tego namacalny dowód,wiem ile kosztują pracy,tym bardziej podziwiam 😍
    Cieszę się że mogłam brać udział w zabawie,w tym roku mam zamiar też się bawić,ale na starych zasadach,jakoś nie lubię postanowień 😉
    Gratuluję Małgosi.
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne bombeczki:)
    Przemyślałam sprawę i przystępuję do zabawy w tym roku z Handmade Świetuje Cały Rok.Pobrałam banerek z cyferkami:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)