środa, 10 stycznia 2018

Szyję sobie 9

Ulala jak to leci - to już 9 miesiąc naszej nauki i przyznam że jestem dumna z Waszej garstki i dopóki będzie choć jedna chętna to będę przygotowywała kolejne zadania, bo szycie daje wiele możliwości i satysfakcji, prawda? dla mnie też że Was zmotywowałam ;D


Dzisiaj będą połączone dwa tematy- dokładność/precyzja szycia i zamek schowany w zakładce,
Zamek taki najlepiej sie sprawdza w poszewkach na poduszki i szyjecie tak:
1/pierwszy kursik
2/drugi z podpowiedzią co zrobić gdy mamy krótki zamek


http://www.adelaszyje.pl/2014/03/gdy-zamek-za-krotki-czyli-jak-wszyc.html#
 a co z wspomnianą precyzją?
najlepiej i najłatwiej ją osiągnąć szyjąc patchworki(klik)
a mogą powstać cudeńka zresztą wybrałam co nieco dla Was


Pod tym linkiem wiele pięknych inspiracji(klik)


tutaj jeszcze świątecznie
tutaj
zobaczcie to cudo!!(klik)




Oczywiście jeżeli nie podobają Wam się patchworkowe podusie, to szyjecie zwykłą z zamkiem takim jak pokazałam na początku, a na przykład patchworkową podkładkę, łapkę , kosmetyczkę czy co tam potrzebujecie- wybór należy do Was ja wrzuciłam tylko propozycje:)

jeszcze tylko żabka i idę na wasze blogi bo znowu mam tyły:)




28 komentarzy:

  1. Uwielbiam patchworki... oglądać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no! ja też! :)
      chociaz jakbym miała za dużo czasu to na pewno bym uszyła

      Usuń
  2. Ojojoj patchwork to mega wyzwanie, chyba nie dla mnie ale spróbować moge :) Hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko jak najbardziej dla Ciebie, juz pokazałaś co potrafisz a to będzie pikuś:)

      Usuń
    2. Jasne:) ale dzieki ze we mnie Reniu wierzysz;) akurat dzisiaj przyszły materiały do strojów na bal przebierańców hehe:) zobaczymy co wyjdzie z moich zacnych planów :) ale zapomniałam jeszxze napisać ze jestem w szoku ze to juz 9 lekcja!!! Super:)

      Usuń
  3. Dobrze Reniu, że nie widziałaś mojej przerażonej miny na widok patchworków. Bardzo mi się ta poduszka z gwiazdą podoba (przedostatni link). Ale czy uda mi się coś takiego uszyć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupiii :-) aż mi oczy zabłysły na myśl o patchworku, super temat.

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jakie piękne inspiracje! Patchwork jest poza moim zasięgiem, ale muszę się nauczyć wszywać zamek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może chociaż najprostrzy? Spróbuj chociaż i nie poddawaj sie :)

      Usuń
  6. Piękne inspiracje, zwłaszcza ta czerwona! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Patchworki są cudne, ale ja poprzestanę na podziwiani :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczę, mnie to nawet poduszki- zwyklaki nierówno wychodzą:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam ,niestety za wysokie progi na moje umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu tym razem utrafiłaś w 100%. Zawsze chciałam się nauczyć wszywać kryty zamek do poduszek, a patchwork bardzo lubię, aczkolwiek z precyzją to już równie bywa. Podejmuję rękawicę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać tych cudeniek jakie przygotują dziewczyny :) Bardzo interesujący temat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnam naukę szycia dodać do mojej listy noworocznych postanowień,ale nie po drodze mi z szyciem na maszynie.
    Będę kibicowała ,bo projekty do Twoich inspiracji Reniu pewnie powstaną rewelacyjne:)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  13. Patchwork, to dość trudne zadanie. Sam pomysł przywędrował do nas chyba z Ameryki. Kiedyś szyto w ten sposób kołdry opowiadające życiowe historie. Były to prawdziwe dzieła sztuki. Dzisiaj wykorzystywanie tej sztuki ma znaczenie dekoracyjne. Jest po prostu piękne. A ten zamek w zakładce?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu powłoczkę można zdjąć i wyprać i właśnie dlatego jest ten zamek;)

      Usuń
  14. Przepiękne poszewki na poduszki! Bardzo podobają mi się te czarno-białe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kiedyś przynajmniej raz uszyć coś na Twoje lekcje:) Piękne inspiracje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze mogę tylko podziwiać:)
    Uściski, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Szycie to nie moja bajka, ale podziwiać nie przestane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu dla mnie to wyższa szkoła jazdy. Szycie to nie moja bajka, ale podziwiać nie przestane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje. Bardzo lubię patchworki na pewno coś uszyję. Zamka krytego jeszcze nie wszywałam. Czas się podszkolić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu ja tak póżno tu trafiłam? Zamki w powłoczkach zawsze przyprawiały mnie o boleści cielesne i duchowe.
    Dzieki za opis, wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)