czwartek, 1 marca 2018

Decoupage z filozofią w tle

A o co chodzi?


Wiadomo, że w tym roku końcem marca są Święta Wielkanocne, a jak Wielkanoc i  to temat na ten miesiąc musi być związany z tymi też świętami.
A filozofia co ma do tego?

Ma, no bo co było pierwsze jajo czy kura ?
To pytanie spędza sen z powiek od lat, ba nawet od wieków.
My będziemy jednak spać dobrze, bo nie będziecie musiały odpowiadać na to pytanie tylko przygotujemy to na co mamy chęć czy zapotrzebowanie- jajo lub kurę, może jajo w kury, albo kury w jajach;D
Znalazłam kilka fajnych tutoriali, ale oprócz nich możecie korzystać ze wszystkich dotychczasowych lekcji, które znajdziecie TUTAJ (klik)

Pisanka Beza u Sylwii Serwin  (klik)

Tutaj sposób na masę szpachlową (klik)

I u Ani z "Sowiarni"( klik)

Kura jako stroik (klik)
tutaj (klik)



I jeszcze z inspirello filmy krok po kroku
stroik wielkanocny (klik)
pisanka z firanką;D (klik)
zestaw z zajączkami (klik)
i pewnie można by było jeszcze długo, ale mam jeszcze kurki  w inspiracjach

tutaj :)

tutaj (klik)
Kanka z kurami (Klik)

tutaj (klik)

tutaj (klik)
tutaj (klik)
To co?
myślę że temat lekki i przyjemny, więc z niecierpliwością czekam na Wasze prace:)
jeszcze tylko żabol  :)





20 komentarzy:

  1. No i pięknie, będą jaja, będziemy je nawet robiły :-) ale i czujne oko kurki się znajdzie. Będzie się działo i o to chodzi. Śliczne inspiracje. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczona jestem tylko w połowie bo jajka się spodziewałam , natomiast kury nie :-)
    Nawet mi zostały od zeszłego roku wydmuszki gęsie więc coś powstanie . Os zawsze mnie kręciły te czarne jajka Ani z Sowiarni , może nadszedł czas żeby spróbować :-)
    Pozdrawiam i dzięki Reniu za fajny temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje:) Na pewno powstanie wiele wspaniałych prac. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temat! Może mnie wreszcie
    zmobilizuje żeby zrobić coś wielkanocnego😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jakie cudeńka powstaną :) Będę kibicować i podziwiać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. temat fajny, na czasie i dużo fajnych inspiracji:) Może i tym razem dam radę ;)
    pOZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na razie mam pustkę w głowie , muszę pogrzebać w swoich skarbach

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat na czasie ... mam nadzieję , że coś zrobię . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej, świetny temat i bardzo potrzebny przed świętami! Myślę, że prace powstaną piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaja z masą szpachlową najbardziej mi się spodobały....:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jaja!!! Swietne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. temat na czasie i świetne inspiracje:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały wiosenny (wielkanocny) temat. Tym razem powinnam się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to kolejny dowód na to ,że przybyliśmy na ziemię z kosmosu z kurą pod pacha:))))piękne jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne te inspiracje, Reniu. Co d o pytania, to ja jednak stawiam na kurę:)
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje i nie ważne, co było najpierw, gdy się takie kurzo -jajkowe dzieła ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy temat :) i bardzo fajne inspiracje. Mam ochotę coś podłubać, ale to się jeszcze okaże, czy mi się uda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm... może też pierwszy raz się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu inspiracje ciekawe,tylko wybierać.
    Zrobiłam jajka kamienne,ale nie wiem czy będą pasowały do deco w temacie.
    Serdeczności ślę i może się przyłączę do zabawy,buziaki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)